נתניהו בשיחות סגורות: "הממשלה היא הריבון והיא תחליט"

    מני גירא - שוורץ 1 Comment on נתניהו בשיחות סגורות: "הממשלה היא הריבון והיא תחליט"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הלילה (שני) בשיחות סגורות כי יאשר בכל מקרה את צעדיו נגד הטרור בירושלים שהועלו אתמול בדיון בטחוני שנערך בעקבות ההידרדרות במצב הביטחוני בירושלים, כמו"כ אמר ראש הממשלה בשיחות כי "הממשלה היא הריבון והיא תחליט".

    נתניהו הנחה את כלל הגורמים לבחון שינוי אפשרי של נהלי פתיחה באש – נגד מיידי בקבוקי תבערה ואבנים, קביעת עונשי מינימום ושלילת זכויותיהם של הורים לקטינים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה.

    יצוין, כי היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין התנגד לקביעת עונשי מינימום אך הסכים להפעלתם על בגירים בלבד כהוראת שעה בנוסף מתנגד וינשטיין בניגוד לדעת ראש הממשלה לשינוי נהלי הפתיחה באש.

    אמש הצטרף נתניהו לביקורת של השר לביטחון פנים גלעד ארדן על בתי המשפט בכל הנוגע לעונשים המקלים שנגזרים על מיידי אבנים. בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי הוא רוצה לקבוע עונשי מינימום קשים למיידי אבנים ובקבוקי תבערה. "את הנורמה הזו אנחנו מבקשים להנחיל לכל אזרחי ישראל, לכל תושבי ישראל ולכל שופטי ישראל". ראש הממשלה הוסיף כי "עם כל הכבוד לבית המשפט, זו זכותנו וחובתנו לקבוע את הנורמה הזו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אגב, צריך לשתק ולהצמית ידי מחבלים רוצחים! אם לא עונש מוות, לפחות שיהיו ידיהם משותקות, כך שאם אי פעם ישוחררו באיזה עסקה, לא יוכלו לשוב ולפגע.
      בארה"ב עונש מוות לרוצחים הוא פופלארי, אז אנו יכולים לכל הפחות לשתק ידיהם.